To weak to loose you




min blogg är totalt ointressant idag, 2bad 4you.
Inatt sov iallafall min lilla groda fredrik här, mysiiigt.
Dock så har han fått en "thing" för att slå mig, har sjukt ont i armen :(
jätte jobbigt faktiskt så ska ta ett snack med honom om detta. he-he!


Vi hade iallafall en deal igår, om jag gick ut med ilska klockan 08:00 imorse
så skulle han gå ut med henne klockan 12:00. Vaknade imorse 08:00 och kände
nääää, jag orkar inte. Vaknade klockan 09:50 och kände, NÄE. jag orkar inte.


Så jag gjorde en fuling, jag ställde om klockan på min mobil till 12:50.
Så sa jag: fan fredrik, titta klockan är 12:50 du måste gå ut med ilska.
Så han skuttade ut med lille smirre, när han kom tillbaka hade han upptäckt
vad jag gjort då han kollat på sin mobil så han sa:

- Du förtjänar ju en smäll.


Sagt och gjort, jag åkte på en smäll :( säkert flera.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0