Don't you wish?

Jag och ilska sitter & har "vända-på-dygnet-natt" för kanske hundrade gången :p Men denna gång är det fan på riktigt. om 1 timme & 20 minuter ska vi iallafall gå ut, sedan ska vi vänta tills vi kan stoppa in en tvättmaskin i tvätten.. sedan äre bara att vänta tills klockan blir 10 då jag ska möta syster på stan.



Fyfan, kommer jag klara detta? börjar bli sjukt trött..


haha även imorse.. fredrik fick för sig att gå ut med ilska klockan 9.
visst får han göra det tänkte jag, :-D så han stod och sa

" ilska, ilska.. kom ska vi gå ut! "
tror ni hon rörde sig från soffan? HAHAHA NÄÄÄ :-D
och i vanliga fall springer hon när man säger gå ut!
min morgontrötta lilla älskling, märks att hon är min :-D
så han fick gå till soffan sätta på henne kopplet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0