I don't want you back

Inatt hade jag värsta "mardrömmen" jag & fredrik var på krogen, oså typ började jag bråka med nån brud & det visade sig vara fredriks ex, så det slutade med att fredrik ville att hon följde med oss hem & blablabla, sen typ så började hon flytta in och vi tre bestämde oss för att vi skulle ha ett förhållande, eller ja. fredrik skulle ha båda oss. Så efter ett tag så började jag märka att han kramade & pussade henne mycket mer än vad han gjorde med mig, så jag blev skitledsen.


Så gick jag därifrån och så skrev jag till han på msn och bara : du älskar henne mer än mig eller hur? och han bara : jag kan inte välja. blablabla! men de var lixsom helt självklart att han gjorde det. Så vaknade jag, och fyfan vad ledsen jag kände mig, så jag klev upp ur soffan och pussade en massa på fredrik. :(



Jag tror jag uppskattar inte fredrik lika mycket som jag borde göra. Jag har nog svårt att se det själv, men jag skulle totalt bryta ihop om han lämnade mig för någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0