Sleepyhead



Vad heter ni?

Isabella & Fredrik

Hur träffades ni?
Ehhh lång historia ;D men jag ar full iaf.

Är ni förlovade?
Nope, :p

Bor ni ihop?
Icke sa nicke.

Har ni barn?
Nejnej


Kommer du ihåg er första kyss?
Jag var full, det måste ha vart i min säng iaf :D

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Jaaaaaaag :p

Vem är äldst?
Fredrik

Vilka stjärntecken är ni?
Jungfru & Vattuman ;p nej nu blev jag osäker ;o

Vem fyller först på året?
Fredrik

Vem är längst?
Fredrik

Vem sjunger bäst?
Jag ;)

Håller ni i handen på stan?
oftast ja :D

Var nån av er oskuld när ni träffades?
fredrik var :p men han vägrar erkänna det.

Kände ni varann innan ni blev ihop?
nej, vi blev tillsammans direkt när vi såg varandra, NOT!

Vad har ni gemensamt?
Inte så mycket egentligen. kanske att vi är störd.

Blev du kär vid första ögonkastet?
JAAAAAAAA! :p att jag blev. besatt

Har ni någon speciell låt?
jag tänker på han när jag hör http://www.youtube.com/watch?v=-BLEKahY5aY

Har ni några "frikort"?
Jag har ;)

Har ni stora framtidsplaner?
att vi har, fredrik ska sluta snusa/röka.

Har ni gråtit i varandras armar?
fredrik är en cold-hearted-bitch, så han gråter inte, men jag har gråtit hos honom.

Vem lagar bäst mat?
JAG :p för fredrik lagar aldrig mat!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
äter godis & är muppiga!

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ganska ofta, men vi pussas nog oftare "hejdå" än "hej".

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
nej :) 15 min kanske.

Blir du lätt svartsjuk?
jag är sjukt svartsjuk :p men fredrik är inte.

Brukar ni bråka?
Mjarå ;p

Vad använder ni för preventivmedel?
vi har icke sex ;) han vill vänta med det.

Brukar nån av er prata i sömnen?
JA!!! fredrik är skitläskig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0