Won't you give up?

Isabella Uhlán den 29 mars kl. 22:55
Seriöst sebastian, kan du låta fredrik vara? ringer eller hör du av dig till honom igen så kommer jag göra en polisanmälan på dig, fattar du det?????

Bara för att du inte kan slå mig så ska du inte ge dig på min pojkvän som inte har något med detta att göra.

Skaffa ett liv istället för att göra allt för att söka bråk.



Isabella Uhlán
den 30 mars kl. 13:44
Du är inte bara jävligt ful, du har liten kuk också. Sucks to be you. Fyfan vad omoget av dig att dra upp Jimmy, seriöst, har du inte nå känslor i kroppen?

Hur går det på jobbet sebastian? ett drogtest vore väll bra? Fixar det åt dig jag, PUSS :)



Isabella Uhlán den 30 mars kl. 16:03
Hade du aldrig hotat mig hade min pojkvän aldrig behövt ringa dig. Och hade jag aldrig "flörtat" med magnus hade du aldrig hotat mitt liv.

Du ställer bara till det för dig själv, jag har sagt att jag är beredd att glömma allt detta och slippa en polisanmälan, men nu har du gått över gränsen.

Våra namn var faktiskt riktigt fina, :) Vi ville bara bli lite coolare med nya namn. Och slampa? ta reda på fakta innan du uttalar dig. Har förmodligen slampat omkring mindre än vad du nångonsin kan ana!


Och snälla fula tjocka sebastian, nämn inte min bror i detta. Han ligger i en grav och kan inte ens försvara sig, hur jävla äcklig blir inte du som ger dig på en död människa? Du om någon ska skämmas!



Isabella Uhlán den 30 mars kl. 16:13
När du sitter i en cell kan du iaf inte gå mig på nerverna :) stolt din mamma måste vara över dig, och din pappa. fyfan :p stackars föräldrar, fick sundsvalls fulaste unge och sedan är han en hjärndöd idiot. lider med dom. men vi säger så sebastian, jag ringer ditt jobb och ordnar ett drogtest, eftersom du röker på så sitter det i kroppen ca : 4 veckor.


Sedan gör jag en anmälan på att du hotat mig & fredrik. Jag är nöjd så.. Ha det bra.



Isabella Uhlán den 30 mars kl. 17:22
En ursäkt från dig räcker inte. Du har gjort det hemskaste du kunde göra mot mig, jag skiter i om du kallar mig slyna, hora eller liknande men att du tog upp min bror gjorde att vad du än gör kommer jag hata dig.

Om du själv gått igenom det så vet du hur det känns & borde ha tillräckligt med vett i huvudet för att förstå att det är någonting man inte gör.

Och vadå Jimmy har inte varit en ängel? vad fan har DU med det att göra? vad fan ska JAG få lida för att han gjorde saker för snart 6 år sedan? Tillochmed Jimmy skulle som knarkad aldrig såra en människa på detta sätt.


Det enda jag vill är att du ska aldrig mer nämna hans namn. Jag ska se till att min anmälan på dig kommer gå vidare, för du kan inte tro att du ska göra folk osäkra och sedan ska du bara be om ursäkt och tro att allt är glömt. Så funkar inte verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det finns verkligen sjuka människor som är villig att hota folk till livet för saker de inte har nåt att göra med, inte nog med det att dra upp döda anhöriga är så lågt man bara kan sjunka, fy sjutton, sjuk värld detta är... låt min syster vara och dra aldrig upp min bror..du gick över gränslandet för länge sedan...

2011-03-31 @ 09:45:00
URL: http://mellanoronen.blogg.se/
Postat av: Herre Gud!!

Vad är det för fel på dig? Är du totalt hjärndöd eller? Vilken jävla idiot skriver ut på sin blogg om ett patetiskt bråk och vem i helvete skriver att folk röker? Och vem hotar med att gå till deras chef och få dom att göra ett drogtest? Herre gud hur patetisk får man vara. Lilla flickebarn ge dig inte in i en lek du inte där du inte kan reglerna. Hela jävla Sundsvall vet att Sebastian är den snällaste björnen i stan, visst han är lite trög ibland men genom snäll, till de som förtjänar det vill säga. Fortsätter du med dina hot kommer du ju bara skämma ut dig mer än du redan gjort. Väx upp lilla flickebarn

2011-04-01 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0