You are my dream come true

Alltså inatt hände det nått helt sickt, jag & fredrik hade "tvingat" ilska att sova mellan oss, så vaknar jag utav att ilska ska hoppa ner & ska krypa under sängen, så bara skriker hon till, jag bara : va? så ska hon hoppa upp i soffan så skriker hon igen. Så springer hon bort mot sina leksaker.




Min första tanke var att hon hade gjort illa sig, så jag kollar alla hennes tassar, men dom verkar må bra. Så lilla ilska sitter och bara tok skakar. Jag blir helt förstörd.. Hon totalt vägrade gå mot sängen/soffan. Så vi gick ut med henne, och ute lekte hon på som vanligt, man märkte ju att hon var orolig men verkade inte ha ont.


Så gick vi in igen, så sitter hon bara i hallen & skakar, efter kanske 20 min så går vi ut med henne igen. Hon leker lite & sedan direkt när vi kommer in så börjar hon skaka. Så vi lyfte upp henne i sängen hon låg i 45 minuter och skakade innan hon somnade, sen har hon sovit där hela natten. Inte rört en fena. Imorse när jag vaknade så fick jag släpa henne ur sängen för att gå upp & äta mat & dricka vatten. Sen när vi kom ut så var hon helt normal.


Nu ligger hon en meter ifrån mig och sneglar mot sängen/soffan.
jag fattar verkligen inte vad som hände? helt sjukt ju. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0