You belong with me

I broke all of the rules, and baby.. I did it for you.

 

Jag känner mig som världens sämsta flickvän, som världens sämsta människa. är ni nöjd nu? var det detta ni ville få mig att känna? att jag inte räckte till? att allt detta är mitt fel? att jag kunde göra mer?

 

Just nu är jag helt död inombords, jag stänger av allt, jag orkar inte känna, jag orkar inte gå igenom denna smärta igen. Och att inte veta vad som hänt eller vart han är gör allting så jävla svårt. Jag vill inte tappa hoppet men samtidigt har jag redan gjort det?

 

Jag kan inte sluta tänka på hans otroligt fina familj som går igenom detta. Jag har bara haft honom i mitt liv i 8 månader och mitt hjärta är helt förstört. Jag vill inget annat än att få dom slippa denna smärta som min familj redan gått igenom. Jag kan bara säga att jag är otroligt lycklig att jag fått lära känna & älska denna kille.

 

Ni har världens finaste bror & son och det får ni aldrig någonsin glömma.
Han skulle gått genom eld för er 100 gånger om.


Kommentarer
Postat av: S

:'(

Fint skrivet.

Många kramar.

2011-05-05 @ 00:53:12
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: Michaela

Älskade Sis ;( <3.... Snälla Fredde kom tillbaka..kom hem!!! Du är sjukt saknad och älskad....

2011-05-05 @ 01:07:22
URL: http://mellanoronen.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh jag har varit med er genom detta en gång men en gång till.... hua!! Det spelar ingen roll om personen varit i ditt liv i en minut han har lyckas gjort intryck på dig.... För du fastnade för honom.

Det är väldigt fint skrivet! Jag hoppas att ni inte ska behöva gå igenom det igen, för med ord går inte beskriva! jag kolla jämt när jag är ute om man ser honom!

kram

2011-05-05 @ 09:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0