Baby got back

Hatar verkligen när jag hamnar i sånnahära trötta perioder som nu. Somnade idag runt 5 och vaknade halv 7 och vart skitsur för jag missade tvätt tiden. Gah... har inte ens vågat gå dit för att se om de finns någon ny inom en snarframtid. Dödade en spindel idag också.. Mår illa som ett as gör jag också, har gjort det sedan söndags. Hade nästan kunnat tro att jag var med barn, sen insåg jag.. Nä justja, sånt måste man ha sex för att bli. annars så....


Posetiva tjejen, for sure!
Nej, nu måste jag ta mig själv i kragen och städa undan i köket,
ser inte alls bra ut. Fan... hejdå.



sedan ska jag fixa min blogg design.
(bjuder på en asful bild på mig & mimmi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0