Climb the mountain

Sådär ja, nu har jag varit och skrivit in mig & lyssnat på ett dötråkigt "välkommen till skolan" grej. Somnade typ, dels för de var tråkigt & för att jag sovit 1½ timme inatt typ. Mamma visade mig runt & så skulle vi åka upp till högsta våningen, då måste man ju åka hiss. JAG ÄR HISSRÄDD. Så jag börjar ju halv grina och såvidare för jag kände att vi åkte neråt och vi skulle uppåt.

Så hamnade vi iallafall på källarn och där stod en vaktmästare, han bara : äre så kul att åka hiss? :P hörde hur du skrattade. Jag bara : haha, nej... jag halvt grinade. Han bara : ingen fara, du kmr inte fastna. haha ^^


Så kollade vi lite däruppe & jag kommer gå vilse 400 gånger.. men det löser sig. Efter det åkte jag ner på stan, köpte två block, pennset, (hello kitty) jobbar på att sticka ut vet du! Och så köpte jag blondinbellas bok !!! :D Nej nu längtar jag tills på måndag och hoppas att jag får syn på dendär sjukt snygga killen, wow! men med min otur så lär det inte hända. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0