Girl, I wish you where dead



hahahaha, min söta ilska..
vi kom precis in från en kvällspromenad.. Hon blev knäpp. Hon hoppade upp i mitt knä, slickade mig på örat & bet mig i armen XD hahahah.. fan vad hon är konstig. Nu ska vi iallafall hoppa ner i sängen, ska upp tidigt och åka till stallet.

Ute var det några muppar som stod på en balkong och skrek.
Hörde knappt hälften för jag pratade med Decibell i telefon.
efter ha hört " vad äre för ras på hunden " 5:E gången blev jag less.

" DET ÄR EN GRIS FÖRIHELVETE!!!! "
Min älskade gris. <3



förmodligen åker hon ut till mamma imorgon,
får se om jag klarar av att lämna bort henne.
Samtidigt som det känns lockande så är de jobbigt att vara utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0