Hang with me

 

 

Självklart så kunde jag inte hålla mig ifrån alkoholen, självklart blev det alldeles för mycket, självklart gjorde jag massvis med saker jag inte borde ha gjort. Men helvete vad kul vi hade. =) Har haft ruskigt ont i hela kroppen hela dagen, har blåmärken & sår lite överallt faktiskt....

men sånt man får ta när man är rockstar?

Måste även säga att helvete vilken rockstar Mimmi är :D det trodde jag fan inte.
Vi var tillochmed in på stadshuset, minns inte så mycket. he-he.. lika bäst det.


Sen kan jag ju ta och medddela att jag bestämmt mig för en helt alkoholfri månad. snart så.. snart är jag redo för det. Men har bestämmt att jag får fortfarande festa, fast utan alkohol! Annars överlever jag inte.


Kommentarer
Postat av: Mimi

bra då super vi när du börjat din alkoholfria månad! =D

2010-08-16 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0