I better find your heart

wow vad jag är effektiv. Jag gick ner till tvättstugan och ingen hade tagit min tvätttid så jag tänkte, eh jag kastar in nån maskin. Och all tvätt är nu tvättad & jag har 1 timme kvar att låta det torka, hur underbart känns inte det då :) Har tvätttid imorgon 12-17 också så då blir det att tvätta sängkläderna. Perfekt.


Har kastat ihop en ny design också, ville bara bli av med den andra så la inte ner nån energi eller själ på denna, blev bara nått tok. Nu ska jag faktiskt ner i tvättstugan och hänga min ljusa tvätt.. sedan ska jag sätta mig i soffan och grina för att jag mår så satans illa.

En film jag ska se också : uptown girls (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0