I don't love you no more





Jag & mimmi åkte och bowlade med ett helt gäng,
bland annat Henke :D (enda jag kände lixsoooom, he-he) typ, Isabelle, sandra, therese, hampus & nicklas... Så det var riktigt roligt, :D Jag vann faktiskt första ronden, sen blev jag så självsäker så jag kom typ näst sist tillslut haha.


VIKTIGT:
MIMMI L00SADE SÅ HÅÅÅRT!!!


Nu har vi suttit hemma hos mig nån timme
& ätit popcorn druckit cola (usch) och tittat på tv. Lekt kurragömma med ilska, mimmi har mördat en snigel mellan sina tår, ja ni vet... såntdär vanligt som händer på en tisdagskväll. :D Jävla deppmimmi som är onyttig och gör mig onyttig :( .... less. Nu blir det umgås med Mimmi pigg & sånt ännu mer :D good bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0