I don't wanna have this



Igår runt 12 tiden fick jag tråkigt och bestämde mig
för att gå ut & gå på en promenad, smsade nejad & hörde vad han gjorde. Han skulle tydligen till bilträffen och frågade om jag ville med så det gjorde jag. =) Hämtade även upp Christian & Sebbe. Blev en massa åkande hit & dit, men riktigt roligt var det.


Såg hur snygga bilar som helst, bad nejad gå fram och fråga om ägarna var singel, men han kollade bara på mig som om jag vore konstig. varför? :( fattar inte... he-he sen föresten jag har sjukt jävla ont i axlarna :( vad fan har jag gjoooort? skulle behöva massage faktiskt. tror du någon är här och ger mig det? NÄEE ! svin :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0