I follow my heart

Igår blev det zero uppdatering för jag var upptagen fan hela dagen & kvällen. På dan var jag och hälsade på mamma & kenth en sväng, och mellan 17-22 hjälpte jag syster att flytta, från alnö till bredsand.



Det var jag, micha, magnus, kenth & Micke som fixade.
dock var det jag, micha & magnus som gjorde mest.
det var så sjukligt jobbigt att jag inte behöver motion
på säkert 5 år. säääkert.. ;D jävla micha flyttade HÖGST upp.


mmmmm, ni kan ju ana hur jobbigt det var att springa där upp & ner, upp & ner. + att man blev inte direkt peppad av att kenth & magnus gick och retades för mina "muskler" så fort jag bärde någonting hörde jag " oooooh .. HAHA " från någon av dom. sattyg....


Men jag bärde fan nästan mest tror jag, helt awsome var jag.
sista flytten jag hjälpte till med BTW, sjukt jobbigt... fyyyyfan!



När jag kom hem var det typ bara att göra iordning sig lite och sedan gå ner till "sämre delen" av korsta för att umgås med sandra, robin, erik & rickard(?) det var väll lite halvtrevligt sådär. När domdär skrämt iväg robin & dom dragit till krogen satt jag och sandra i 100 år och pratade om allt möjligt. :) häärligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0