If tomorrow never comes

Igår runt 1 tiden så ringde nejad och fråga vad jag gjorde, jag gjorde ingenting så han frågade om jag ville följa med till indal :p han skulle plocka upp två fyllon.  Så snäll som jag är så följde jag med, helvete vad långt det var XD Och som alla vet så är jag jätte åkrädd. Och nejad körde absolut inte sitt bästa igår.

- NEJAD? kan du köra lite lugnare? jag är åkrädd de vet du.
- Men jag kör som man ska?  (han körde 110)
- aldrig att dethär är en 110 väg :S

(åker förbi en 70 skylt)

- HALLÅ?  :P du kör för fort????
- Men nathalie, 70 + 70 = 140.


När vi sedan plockade upp fyllonen satt dom inte på sig bältena.
så jag sa till dom:

- Hurrni. sätt på er bältena annars kastar jag av er!!
- ojdå. grinig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0