Just tell me the words

ca: 3 timmars sömn inatt, köpte en cappuchino på pressbyrån, åkte till skolan.. satt mig på mattelektionen.. bara för jag varit lat och inte jobbat något lördag, söndag, måndag så hade jag HELT tappat allt och fattade absolut ingenting. Satt aslänge och försökte klura på ett tal, jag fick det till 12,1 och det skulle bli 16,2 dååååligt less jag blev. Löste koden tillslut och jobbade på rätt bra. men man märkte av att jag inte jobbat & tappat mkt, nu blire hårdjobba för jag ska klara matten på domhär 16 veckorna! no lazy no more.



Sjukt ledsen att jag inte fick syn på hot guy idag...... *cry*
nu ska jag iallafall ta tag i matten jag lovat mig själv att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0