Never are you here

Helvetes morgon skulle jag vilja beskriva min dag!
började med att jag vaknade upp och var svin trött,
en timmes sömn gjorde fan inte mycket.......


- Fönen går sönder nästan direkt då jag börjar föna.
- Jag missar bussen nere på stan.
- Bussen stannar inte när jag plingade.
- Jag kommer försent till skolan.
- Jag glömde mitt schema hemma, PANIK?
vilken sal vare jag skulle vara i?
- Mira blev avlivad idag.


HELVETE vilken skit dag.
Kom 5 minuter försent till min första lektion,
kändes ju väldigt roligt... eller så inte lixsom...

Kan ju lova att busschaffören fick sig en rejäl utskällning.
I normala fall hade jag suttit snäll som ett ljus, men 1 timmes sömn.
DON'T MESS WITH ME....



Blev att jag gick fram, SKITSUR...
- Du vet att det är meningen att du ska stanna när man plingar va?
- Jaha ojdå.
- Du kanske borde lära dig att sköta dig jobb, hur svårt kan det vara?
- ja ber om ursäkt för det.
- Herregud, lär dig köra buss istället.

när jag vände mig om satt halva bussen med ett leende på läpparna.

första lektionen gick bra, vi var 6 stycken närvarande av 21 stycken. yey.
nu tänkte jag lägga mig och halvdö i soffan nån timme innan jag ska tillbaka
till min första data lektion som börjar 15:20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0