Risk my life for you

Imorse vaknade jag 1 minut innan mitt alarm ringde, :P
trött som ett as var det bara att kliva upp och göra iordning sig.
hade min första matte lektion som gick toppenbra, asbra lärare (Y)



Sedan hade jag min svenska lektion, dock ska jag inte fortsätta på den.
Grejen var eftersom jag redan hade godkänt i det så tyckte mina lärare
att jag inte skulle fortsätta för att höja det.

Men min SYO skulle ringa mig senare, det kanske blir att jag
läser svenska A istället. beror på om de fanns plats osv.

Sedan ska jag söka till omvårdnadsprogramet som börjar i Januari.
Peppad tjej :D får hålla alla tummar & tår att det finns mkt med platser då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0