Rock 'n' roll highschool

Jag & mimmi satt oss i soffan för att se film & äta lite godis, blev snabba cash men det var inte mycket vi kollade, vi satt & babblade en massa och blablabla :p slutade med att vi satt framför datorn istället. Runt halv tre tiden gick vi och la oss och tänkte sova, babblade på tills tre.



Jag vaknade inatt av att mimmi pratade.
Jag bara : vaa ? ;s så såg jag att hon pratade i sömnen.
Försökte somna om så hörde jag henne säga : hurru!
jag bara : men hjälp :o läskig unge. hahaha.

Somnade om och vaknade runt 12, då tvingade mimmi mig att göra iordning lunch, så det blev makaroner och korv sedan så skickade jag iväg henne till birsta :D Så nu tänkte jag ta mig själv i kragen och städa min garderob som jag lovat mig själv hur länge som helst.



(bjuder på snart 1 års gamla bilder, bästa kvällen ever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0