Stay close to me

fyfan, sandra skrämde precis livet av mig, fyfaaaaaan. jag trodde jag skulle dö. som sagt har jag ju haft problem med stalkers på min altan, jag stod vid diskbänken och fixade lite, så hörde jag nått konstigt ljud, jag bara: nääe =) sen bara... FAN DET KNACKAR PÅ ALTAN... NEEEEEEEEEJ :((((( asrädd blev jag, smög till min mobil för att ringa sandra, och då ringer hon precis och hör henne utanför och säger " nazzzliiieee, öppna det är jag " fyfan jävla galning :D Hon och kalle kom förbi en stund iaf och pratade lite med ensamma mig. =) grät lite när dom gick, stress kalle.




Måste även berätta om sandras historia, den är så skön.

Det var såhär, sandras dejt gick in på ett café och köpte bullar, han köpte 1 bulle till sig själv och 2 till sandra. HUR PINSAM STÄMING BLIR INTE DET? hahahahahahahahaha, jag dog när sandra berättade. Så berättade hon de för mig & kalle nu, så sandra bara " alltså kalle, hade det varit dina bullar hade du inte fått en enda " Hahhahahahahaahhahahahahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0