That's not for me

Skolan idag gick superbra, :)
fastnade lite på matten men jag löste det tillslut.
Fan vad snygg "hot guy" är :O Höll på halvt avlida idag..



HAHAHAHAHA, vet ni förresten vad som hände idag?
jag lyssnade på radion i mobilen,
ja visst supertrevligt tyckte jag, så kom det en asrolig reklam.

En tjej bara " ja men älskling kommer du ihåg i vintras(?) när vi var tvungen att ta Smulan till veterinären? det kostade lika mycket som din biljett, så.. du kan itne följa med. Men vi syns om en vecka. HEJDÅÅÅ! "


hahaha, jag höll på dö.. tyckte det var så sinnessjukt roligt. :P
fick stå utanför skolan i 3-4 minuter och lugna mig innan jag kunde gå in igen. not okeeey. Nu ska jag gå & möta upp mamma en snabbis, försöka få tag på decibell också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0