The perfect place for you

 

 

Fyfan vilken sinnes sjukt rolig kväll jag hade igår :D Tror fan att det var min roligaste kväll någonsin. Och jag vaknade upp helt utan ångest, HUR BRA ÄR JAG INTE? det är fan inte ofta det händer, hahaha (;

 

 

Blev iallafall oscars & memento med syster, maria & thessan.
sjungde kareoke, shottade tequila (för första gången faktiskt) & cider. :D

 

okejdå, hade faktiskt ångest för att logga in på mitt konto,
det var fan jobbigt, ^^ men ahhhhh.. kul var det.

 

Nu mina vänner tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen och göra någonting åt mitt hår som står åt alla håll och har typ 1 miljon tovor. =) Kan ju lova att det inte var roligt att åka hem imorse med min korta klänning & toviga hår. :p skämdes som ett djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0