They got catfish on the table

Imorse ville jag tamefan döda mimmi :P Tjatade en timme på henne att hon skulle kliva upp ur sängen. Tillslut funkade det. :P Igår låg hon " blablablabla " till klockan 5, :P så imorse klockan 10 var vi inte alls peppade. Vi åkte iallafall ut till alnö och red underbara King. :D Sedan lämnade jag henne för min syster.


Åkte ut till birsta med Syster & har gått där och strosat omkring nån timme. hittade absolut ingenting. Eller jo... HEHEHE. de vanliga ni vet (a) så jag och Mimmi har våran kväll planerad iallafall, guess what bitch? DOCK var det HELT mimmis ideé haha :D helt otroligt. Nu blir det en dusch & laga middag. PUSS







MIMMI <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0