Sexy ladies on the floor

Vart ska jag börja? igår så var jag helt galet trött så klockan tre la jag mig i sängen och sov 2½ timme. Vaknade runt 6 tiden, osminkad och helt ful. Bestämde mig för att göra iordning mig ifall jag blev sugen på att göra nått.

Festsuget började dra i mig.




Smsade Lisa och hon tyckte jag skulle komma till henne och förfesta med alla där, så då tyckte jag väll, ah men det kan jag göra. Snälla lilla magnus skjussade dit mig, TACK TACK TACK =) Väl där var det en hel del roligt folk. Slutade med att jag & sabina (som är min ingifta syster) hookade ihop oss och körde fullast vinner!


Vi drog iallafall ner på stan och röjde på allstar & drack lite cider på irish!
Fan vad underbart galen Sabina är :D Blev riktigt stolt över henne, haha ;> kan ju inte vara min ingifta syster om hon inte skulle varit rockstar, men ser ni.. det är hon :D riktig en också!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0