We laid him down

Usch vad grisigt bakis jag har varit hela jävla dagen. inte okej alls, kenth fick sig en redig utskällning förut när han ringde och var allmänt störig..

Vid 2 tiden åkte jag ut till mamma & kenth på middag, även Gerd & Micke var bjuden, så det var en mycket trevlig middag med prat om allt mellan kladdkaka & första fyllan. Gerd är så otroligt söt, så himla nojjig för allt, tror allt är jätte farligt. :D Var asgott med chili con carne vill jag lova..

Hann vara hemma typ 3-4 minuter innan det knackade på balkongen och därute stod en sandra & tyson och ville in. Fick dom väll göra tyckte jag, efter en liten stund kom även Jonas knackande på fönstret och ville komma in, jaha ja men de går väll de med. Så vi har suttit här & babblat och babblat.





Nu är jag och grisen ensamma och jag skulle behöva lite rehab för mitt hår, men jag känner ingen ork. Im tired.... Imorgon är det skola. Jag är sjukt jävla nervös! h0h0 ! överlever jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0