What a feeling

Garderoben är klar, åååh vad skönt det känns. :D har ätit middag, ilska står också och äter nu, ASBRA ;> hon är så dålig på att äta nu förtiden. Jag & ilska skulle behöva gå på hemköp och handla, men jag är inte peppad på det precis.



Kul dröm jag hade inatt då?
Jag är ju värsta peppad för att börja skolan,
men imorse när jag vaknade ångrade jag mig som fan.





Drömde att jag började i skolan, så det första som hände var att läraren gnällde på mig om att jag hade gjort ett mattetal, så han bara : om du skulle räkna ut dethär skulle du behöva 300 sidor, känns det bra? jag bara .. gaaah..

Sedan så hade vi en svenska lektion, så hade jag tydligen missat lektionen innan, men jag skulle skriva en uppsats om Anna Book. HAHA, fråga mig inte varför. men det skulle jag iallafall, och jag bara satt där & fattade ingenting, vågade inte fråga läraren om hur uppsatsen skulle vara eller nått. Så jag började kolla i en hästbok, så efter ett tag trycker Josse upp sin uppsats i mitt ansikte och bara : JAG HAR SKRIVIT 3 SIDOR! jag fick sån sjuuuuk panik. >.< sen vaknade jag. Opeppad på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0