This is the end

2010


Vem

.. är den bästa nya personen du träffat?
Fredrik
.. har fått dig att skratta? många, :)
.. har fått dig att gråta floder? Har jag grinat iår? :o
.. tycker du har varit en riktigt bra vän? Sandra :D
.. har du gjort massa roliga saker med? Sandra absooolut
.. har du saknat det här året? Jimmy <3



Vad

.. har varit en framgång?
 vet inte ;o
.. vad har varit roligt? alltså, jag måste säga allt festande!
.. har varit tråkigt? sånt lägger jag inte på minnet!
.. minns du mest av den här sommaren? veckan i bålsta var awesome.
.. minns du mest av vintern? I början av året har jag mest roliga
minnen då vi var hemma hos Johan och drack osv. :p
.. kommer du sakna 2010? Alla "singel" fester jag & sandra upplevde.



Har

.. du lärt känna fler än 10 nya personer? Har jag nog gjort..
.. du druckit alkohol? en hel del, dock skärpt mig som fan
..du  rökt? Japp
.. du haft sex? det också.
.. du skaffat facebook? haft sen tidigare.
.. köpt ny mobil? jajamensan
.. varit utomlands? Nej
.. du varit kär? Är mkt kär :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0