Stop falling so fast

Jag har suttit och läst igenom lite av 2010 på min blogg. Satt här och log av allt roligt jag varit med om och fick tillbaka känslorna man upplevt. Detta år har varit väldigt mycket fram&tillbaka men helvete vad jag lärt mig mycket om mig själv och hur mycket roligt jag har haft.


Jag måste nog erkänna att jag ångrar ingenting detta år, allt detta har gjort mig gott. Vissa tider har varit riktigt jobbiga, men jag har kommit förbi allt och är 1000 gånger starkare nu. Jag är 100% redo för ett helt nytt år. Jag hoppas på lika mycket underbara minnen.




I början av året hängde jag & sandra en hel del hemma hos Johan och hade sjukt roliga pratstunden, kanske en av dom klokaste människorna jag träffat detdär. På ett sätt blev han helig för mig, som en gud lixsom :D hahaha.




Jag förlorade världens bästa ponny, Sanbia. Tog hårt som fan och jag saknar henne sinnes sjukt mycket. Helt perfekt var hon, litade på henne till 100%




Den sjukt roliga tiden på cyberia, allt underbart folk man lärde känna och all underbar drama jag bidrog med. Blå grupp kommer alltid vara den bästa ;-D synd att man tappat all kontakt med dom flesta. INTE DALLAS tack och lov.




Alla roliga fester och ståhej har varit grymt. jag vart tillochmed alldeles för rockstar en tid att jag valde att sluta dricka alkohol, dock så tog det inte lång tid innan jag var tillbaka som rockstar!



Jag flyttade hemifrån och räknade mig själv numera som vuxen.





Jag stukade foten riktigt jävla rejält, fyfan vad jag led. :p




Jag spenderade en vecka nere i bålsta hos min Moster & Kusin, hade riktigt roligt och badade i deras pool varje dag. :D




Jag fick ett ryck och bytte namn från Nathalie till Isabella, i början tyckte jag det var ascoolt och var sjukt nöjd. Nu saknar jag mitt namn och har väll gått tillbaka lite till det.




Jag hade en liten crush i Jonas, vet inte hur det gick till men en crush blev det iallafall.




Jag spenderade en natt i en fyllecell, kan ha varit det hemskaste jag gjort i sommar.




Jag byggde pepparkakshus, failade totalt med det första XD




Jag blev överlycklig när första snön kom och gick ut mitt i natten och byggde en snögubbe på min altan alldeles ensam. visst blev han vacker?





Jag blev sinnessjukt kär i fredrik och lyckades tillochmed att få honom att vara min ett tag, good job.




Jag & syster åkte ner till stockholm och gick på " idolfinalen " helt grym upplevelse och jag blev lite småkär i Andreas Wiese.




Jag firade jul med min familj + kenth & hans familj. mysigt.




Det enda jag saknade detta år var en tatuering, så det är mitt nyårslöfte. Jag ska fan tatuera mig. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny tävling!

Var med och tävla om en utav maybelines nyaste mascaror, det enda du behöver göra är att skriva en kort kommentar att du är med.



Lycka till

Kram natalies.se

2010-12-30 @ 19:51:08
URL: http://natalies.se
Postat av: decibell

hahahaha underbart :D

2010-12-31 @ 09:59:43
Postat av: Caroline - Tävla om årets bästa vinterbild 2010

GOTT NYTT ÅR! :D

2010-12-31 @ 20:14:17
URL: http://arabenbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0