Wanna get down down



Fyfan vilka sjuka drömmar jag hade "inatt" ena drömmen var att jag var inne på mitt badrum, så när jag kommer ut därifrån så ser jag att det är någon som står & tänder/släcker lampan inne i köket, så jag börjar tokspringa mot dörren, han springer efter mig och säger


" men snälla ge mig en chans " med thai brytning.
ja, för han var kanske 1 meter hög, hade bara kalsoner på sig & var thai.

Så i trappen så står han och hotar mig med en kniv & en sax,
och han bara " ge mig en chans då!! "
jag bara : jaa, jag ger dig en chans!
så försöker han endå hugga mig med kniven.

Så jag tar tag i hans armar, och sedan släpper jag & försöker stänga dörren.
men då så hugger han mig & jag vaknar, fyfan vad äckligt det var.

Hör hans jävla thai brytning i huvudet fortfarande...




Typ såhär såg han ut, så jävla obehaglig kille. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0