What are you dooing?



Jag & fredrik sov hemma hos systra mi inatt. sjukt mysigt. Vi kollade på idol & sen så tvingade jag honom att träffa kenth ;p mycket lyckat (Y) däremot så tyckte fredrik inte alls att jag var rolig. Men jag tyckte det var askul. När vi skulle gå hem, så står mamma vid datorn, och så går jag en bit före fredrik.. och när jag går förbi så tar jag mamma på rumpan, så precis då så böjer sig fredrik ner och klappar ilska, så det såg ut som om det var han, så jag bara : OMG, mamma fredrik tog på din rumpa. HAHAHAHA fan vad jag skrattade. fredrik sa att jag var störd :P


Sedan såg vi en film också, "the back up plan" asbra var den, :-D Så imorse skulle egentligen fredrik till sjukhuset men han försov sig, icke bra! hans hals var inte kul imorse! stackars liten.


Förresten så mätte vi oss igår och vet ni hur lång MIN fredrik är? 184 cm :D HUR HETT?? SJUKT!!!!! :D:D:D och det innebär att freddy är 22 cm längre än mig, iih. :D det gillas. Jag är alltså 162 cm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0