What if you would

 

Freddy krueger som jag är tillsammans med, han är fan inte snäll.
Imorse när vi satt och fikade så spännde jag ögonen i honom,
så han bara : - " Ja? vad äre? " jag spänner då ögonen lite hårdare.


så säger han " Fan vad konstig du ser ut, vad har du gjort? "
så säger jag : KONSTIIG??? jag har linserna :@@@
kul att höra att man ser konstig ut när man stått i 15 minuter med
att pillra in linsjävlarna och får höra " konstig " jävligt kul, tack!!


inte nog med det... nere vid busshållplatsen så ramlar jag,
tror ni han erbjuder sig att hjälpa mig?? näääe! han säger: smart!
så jag får säga " ja? hjälpa mig kanske? " herregud, vilken gentleman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0