White light moment

Jag & fredrik kommer ha en cool berättelse för våra barn om hur vi träffades!
vill ni höra den? ja men det är klart!




När jag skulle skriva in mig på komvux så hade jag ett enda krav:
En snygg kille som kunde få mig att gå till skolan.
eftersom jag är rätt töntig så bad jag mamma följa med på inskrivningen.
iallafall så sitter vi där i aulan och mötet har tillochmed börjat, och jag hade
inte sett en endaste jävla snygging, inte ens någon halvsöt.. så jag var galet sur.

mamma försökte säga : men nathalie, alla som ska gå på skolan är inte här inne just nu.

Efter en stund så öppnas dörren och så kommer det 3-4 killar in och en utav dom var fredrik, så jag sätter armbågen i mamma och säger " DÄR ÄR MIN MOROT!!! :O " Mamma sa då : Men nathalie, skulle du plugga eller flörta med killar?

Så säger jag: men jag måste ha drivkraft, och dendär killen funkar asbra som det.
och ena killen han gick med visste jag vem de var, så jag sökte på hans kompisar på facebook och hittade tillslut han, satt på hans facebook och stalkade en gång om dan och tog reda på hans namn OSV.


På den vägen äre, sen första veckan så såg jag honom några gånger, jag var helt säker på att vi hade fått ögonkontakt, men det har fredrik nu i efterhand förklarat att så var inte fallet.


Iallafall så vare en kväll då jag var full som ett jävla as (som vanligt) satt på stan och väntade på bussen, ENSAM! Så sitter jag & pratar med micha i telefon. Av en ren jävla slump så får jag syn på fredrik, jag springer fram och börjar säga " Du går på min skola!!! gaaah, du är assnygg, du har en tatuering på halsen, jag vill gifta mig med dig, blablabla " pinsamt värre.


Slutade med att jag inte gick till skolan på en vecka XD Stalkade tillslut upp hans msn för att be om ursäkt för mitt betende, och sedan mina vänner så hade jag honom på kroken ;) Min morot!!



Det var fan sån " Love at first sight "


Kommentarer
Postat av: decibell

HAHAHAHHA "men så va inte fallet" love it!

2010-12-17 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0