You left me on the floor

Skriv några rader för varje punkt!


- Om dig själv

Jag heter numera Yvonne Nathalie Isabella. Jag är såklart ashäftig, ;-)
har såklart en ashäftig pojkvän, Har en jätte häftig hund, som har ett jätte
häftigt namn vid namn Ilska. Bor i en häftig lägenhet i korsta.


- Min familj

Jag är den coolaste katten i familjen, ;-) Min familj består utav mig,
min mamma, min syster & min låssas pappa.
enligt mig är det den
bästa familjen ever. :) dom betyder otroligt mycket, allihopa!



- Min första kärlek


Min första 'riktiga' kärlek var robin, som jag delade ca: 3½ år med.
Ett förhållande som var absolut helt fel, ingen utav oss var direkt mogna
för det så det var inte direkt nått jag är stolt över, men det finns fina minnen
där också såklart. :)



- Min största rädsla

Min största rädsla är förståss att dö, det har alltid varit en stor rädsla.
just för att man vet inte vad som kommer hända, men det läskiga med
allt är att aldrig mer finnas, bara den tanken gör mig nervös. Usch...



- Min bästa vän

Jag har två stycken tjejer som jag tycker är mina "bästa vänner"
Och det är Ida & Sandra som jag tycker så otroligt mycket om.



- Mina djur

Min älskade lilla ilska :) min lilla tös som varit min i ca : 4½ år.
Hon är min lilla ögonsten som jag aldrig kommer svika.
Sedan har jag såklart mina söta fiskar som jag älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0