Holla holla


Har haft sandra (Decibell) på besök :) hur kul som helst, har suttit och asgarvat om typ allt & inget. Så bara en stund innan hon skulle gå,



hon bara: nazlie.  har du hört om malan?
- nej? :)
- kanske inte så smart att säga det
men tanke på att du ska sova ensam.
- JOO :p nu måste du fan säga.


- ja, men det är typ precis innan man somnar så känns det som att en tjej sätter sig på dig så att man inte kan röra sig!
FAAAAACk you sandra xD jag bara.. KUL! kul tjej. precis efter så fick vi för oss att vi hörde någonting på min altan. Så jag skuttade till henne i soffan rädd som ett as, haha :p




så hon bara : okej nazlie, vi gör såhär..
jag drar upp persienerna och du kollar om det står någon där?

jag bara : ja okej då :) sen bara.. FAN jag kan inte.
så elak som hon är går hon dit och drar upp persienerna.

NAZLIIIE, kolla då? står det någon där?
- jag klarar det inte, dra NEEER!!!
- nazlie kom igen, kolla !


haha och jag gömde mig bakom kudden och började grina XD
tillslut kollade hon, och det stod ingen där. men jag kan ju lova
att jag kommer sova med alla lampor i hela lägenheten tänd inatt.

Varför har inte jag en stark modig pojkvän vid sånnahär tillfällen?
VARFÖR???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0