Take it off

10 frågor om sex och kärlek
är du singel ? -
Yes Iam
haft något seriöst förhållande förut ? - Japp
haft sex ? - yes
varit gravid ? - nej tack & lov.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - absolut
kärlek eller sex ? - kärlek
har du varit riktigt kär i någon ? - Att jag har
finns det någon för dig just nu ? - Inte vad jag vet.
hur många gångar har du haft sex ? - massor 8-)



10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? -
Yvonne Nathalie Isabella Uhlán
när fyller du år ? - 22 september
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - 1 piercing i naveln
vad har du på dig just nu ? - en t-shirt & trosor.
vilken årstid är bäst ? - sommarn
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Ingen morgon ;o fyfan
vad tycker du mest om hos dig själv ? - mitt hår. =)
vad är du bra på ? - oj, svårt :p
vem älskar du mest på denna jord ? - mamma & syster OCH ilska
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? -
tillsammans med någon



10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? -
min syster
vem vet allt om dig ? - typ sandra
vem är den roligaste av dina vänner ? - roligast :p hm.. 
vem är snyggast av dina vänner ? - Ida, ;D apunge.
vem är mest partyprisse ? - Det är jag själv, ingen festar som jag.
vem är den du helst har filmkväll med ? - Ida
vem av dina vänner är mest "evil" ? -
Mattias
vem röker av dina vänner ? -
Många många
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?- den fulaste? offcourse



10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? -
Mamma & syster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? -
bara mamma
vem är farligast i din familj ? -
hahaha, pappa?
vem ser roligast ut i din familj ? - Kenth :P haha..
har ni några djur ? - ja, jag har en hund, mamma katter.
vem är coolast ? - Jag ;)
vem har du mest gemensamt med ? - syster
vem står för underhållningen ? -
syster
vem sover du oftast med ? - syster
roligaste kvällen med familjemedlem ? - vet icke



10 frågor om idag
vad har du gjort ? -
ridit & varit på praktiken.
har du varit glad idag ? -
sjukt glad.
har du varit ledsen idag ? - Nej :)
har du gjort något bra idag ? - japp, praktiserat.
har du slått någon idag ? - haha ne :p
vad ska du göra nu ? - ska snart sova
har du gjort något dåligt idag ? - tror jag inte.
vad har du ätit idag ? - kycling & potatissallad
har du duschat idag ? - japp
är du trött ? - MEN SKOJAR DU?



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen! hur är allt med dej idag?

listor är roliga :)

ha en trevlig helg!

kram

2010-07-16 @ 11:25:51
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: M

Vart har du praktik?

2010-07-18 @ 11:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0