The one for me

haha, bjuder på en bild på mig sen förra helgen.
Det ser ut att vara väldigt seriöst. :D Jag skäller säkert.

 

 



Har precis duschat, så nu ska jag fixa lite och sedan blir det äta middag och sedan beger jag mig hem till mamma där jag ska vänta tills micha ska sluta jobba så ska vi ut ikväll. =) hoppas det blir roligt. men det tror jag...

 


Imorgon flyttar mamma & kenth på riktigt. :) det känns konstigt. Så jag är flytthjälp ohyes. Jag är ju lika stark som hulken så klart jag ska hjälpa till :P Sedan på kvällen blir det nog utgång. rockstar......


Kommentarer
Postat av: Ztefan

Kanske syns ikväll =) antar ni ska på memento :P

2010-07-29 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0