When you say nothing at all

 

Haha, jag skulle ju ha en lugn hemmakväll igår.. de blev lixsom inte av.
Det blev istället utgång med Lisa, ;D vi drog på memento. haha och vet
ni vad jag gjorde? jag sjung kareoke. hahahaha hur kunde jag vara så dum?

Jag höll iallafall på att skämmas ihjäl.. Lisa är ju grym på kareoken.
men det blev en riktigt kul kväll, och helvete vad mycket snygga killar
det var ute igår. och killen i garderoben på memento, to die for?

Sen eftersom jag får så mycket komplimanger måste jag lära
mig att ta dom på ett bättre sätt, ;) hahahaha. sant faktiskt.


Sen så kan jag bli riktigt irreterad när folk säger:
"fick du med dig någon hem då?????"

för sista gången.. JAG GÅR INTE UT FÖR ATT FÅ MED MIG NÅGON HEM!
hade jag velat hade jag gjort det, men det är inte därför jag går ut.
konstigt va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0