You will come undone

» Blir att jag sover hos mamma inatt också. :) min moster och hennes pojkvän haha vilket töntigt ord. :P har iallafall kommit på besök från bålsta. Så vi låssas att jag sover här för att jag är social med dom. He-He.. Näe jag känner mig alldeles för rastlös för att vara hemma ensam just nu :P



Tog iallafall en promenad/snackstund på 2 timmar med sandra förut, mycket nice. :) pratade om lite allt möjigt. mest pratade vi nog om killen som är värd att dö för. :D vi kom fram till ( jag & sandra är dom mest svartsjuka tjejerna på denna jord ) men vi kom fram till att båda skulle acceptera att ha honom varannan vecka. Så jag funderar att lägga fram detta förslag för honom. :D lixsom... två snygga flickvänner? hur lyxigt är inte det? Lätt värt att försöka. :p

Kommentarer
Postat av: ss

hahahahhaha do it! undra vad han skulle säga :D ja såklart?!

2010-07-28 @ 11:48:24
URL: http://sandrasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0