Call me a sinner

Jag har suttit hela kvällen och funderat på vad jag gör fel. Men nu fick jag precis en insikt... det är inte jag som gör fel. Det är alla andra som gör fel. Inte jag! Det är bara så sjukt konstigt att dom flesta jag träffar nu förtiden är sånna störda som väljer att göra misstag på misstag. Så ikväll förlorade en liten människa sin sista chans! Jag orkar fan inte hur mycket som helst.


så näe, ikväll blev en halvdålig kväll. I'm not happy!




Bjuder på en bild som Dallas målat ikväll :) och ger er även ett bra tips.
Gå med i gruppen på facebook som han startade åt mig ikväll:

" Isabella Uhlán - The Original Dick in the Mouth Girl "

jag bara : vilka bjuder man in i denna grupp då?
robin svarade: alla penisar du vart på såklart!

Nu är min stora fråga, hur många medlemmar tar en grupp?
kan det tänka sig att vi behöver skapa en till? PART 2 lixsom.


SKÄMTÅSIDO!!!
så illa är det inte, :P och kommer inte bli.
det är bara ett sånt intern skämt, och superkul sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0