Falling stars

Det brukar ligga en liten bebis  trappen och sova.
Eller asså. jag tror de brukar ligga en bebis där. En vagn iaf
.



Och imorse drömde jag, (jag vet inte om jag hörde bebisskrik) men iallafall drömde jag att jag låg i sängen och hörde dendär bebisen. Och sen vaknade jag, DÅ LÅG BEBISEN I MIN SÄNG! jag bara : men gud.. vafan? har jag varit ute och snott den eller vad? så går jag och kollar i kikhålet på dörren, då står mamman utanför.


Så hon plingar på min dörr och jag får värsta paniken, jag tänkte. Ska jag låta bli och öppna och lämna ungen i vagnen och låssas som ingenting. Men nä. jag öppnar dörren och säger " alltså. förlåt.. men jag har ingen aning om hur ditt barn hamnat här " hon bara: " ne det var jag som lämnade henne här. Så ahaa? jag bara : ja men lämna henne när du vill, hon är otroligt vacker.


Sedan så typ kom hon och lämnade bebisen hela tiden, och tillslut blev jag less. För jag fick ta hand om henne HELA tiden. Så slutade det iallafall med att jag sa till mamman, och bara " och bara så du vet... det är inte en flicka. det är en pojke " så hon bara stod som ett frågetecken, jag bara: jaa, om du nångång hade bytt blöja hade du vetat det. så stängde jag dörren XD haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0