You wish you said it

Jag har hamnat i värsta deppperioden. fan inte ett dugg kul. Sitter iallafall hemma hos mami & papi nu och har varit här sen 7. Har skrattat mycket och pratat minnen och massa massa sånt. Så skönt att göra det. Suttit och kollat igenom massa papper om jimmy, det gav mig dock bara massa ångest. usch vad dåligt det fick mig att må.



Sedan hittade vi lite gamla bilder, lite brev osv. Sedan hittade vi ett brev som jag skrivit till mamma efter att vi bråkat. Hade skrivit massa blablabla.. sedan så tydligen hade hon hotat med att döda missy. så jag hade skrivit

" Snälla skjut inte missy, jag kan inte leva utan henne, hon är mitt allt.. hon är så förstående. Jag kan säga ALLA mina hemlisar till henne utan att hon berättar dom till någon annan. SNÄLLA döda henne INTE!!!! "


jag höll verkligen på att garva ihjäl mig. lixsom. hur stor är chansen att en katt börjar berätta mina hemlisar? hur förstående kan missy ha varit? lär inte ens ha gett mig ett mjau. :p men ja.. lite sött var det.

-------------

Apprå på missy så är vi till 70% säker på att hon väntar bebisar, och är beräknade till 5 december. Hoppas det blir kissungar, isåfall ska jag tvinga mamma att jag ska ha dom hemma hos mig, lixsom! hon är mitt allt ;) hahaha..


Nej nu ska jag försöka bli lite odeppigare! detta håller inte.. imorgon blir det en tripp på stan med mami, sedan blir det fredagsmys i bredsand med min family.

ME LIKE, ME NEED!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0