A hole in my head

You are my guiding light




Mitt hjärta, min prinsessa, min dotter!
Jag verkligen älskar min underbara ilska.
Hon är så speciell och så himla underbar.

Jag älskar att hon är världens störigaste.
Jag älskar att hon ser ut som en nörd.
Jag älskar att hon har samma humör som jag.
Jag älskar att hon är min.




Det finns dagar då jag går runt och undrar varför jag fortfarande har kvar ilska, jag går och önskar att hon springer till en motorväg & blir påkörd. Jag tillochmed ibland säger att hon förtjänar ett skott i huvudet.


Sen finns det dagar då jag totalt älskar henne, kan inte tänka mig att någonsin vara utan henne. Att inte få störa sig när hon kommer och torkar av sig vatten & snor på mina byxor. Jag må tycka du är störig, men du är världens bästa hund.




Jag älskar dig Ilska "Smirre" Uhlán <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0