Heaven send just for you

Mimmi, Henke, Sandra, Niklas & Maria? :o kom förbi förut. :-) Dom var lite halvt galna. Blev en snackis med Mimmimus iaf. Det uppskattades... Sedan när dom dragit, jag bara : ja, fan vad gott med saft. de ska ja fixa.


Går in till köket, tar ett glas ställer det under vattenkranen, SPLASH säger det så är hela jag dyngblöt, fötterna och golvet helt blött. jag bara????? VAFAN :@ vilka idioter. ;p men stod och asgarvade. hämtade mobilen och ringde henke, tydligen var de niklas som gjort de. HAHAHA :p herregud.



Även fast jag bytt strumpor så är dom fortfarande alldeles kall :(
Gillas inte, jag ska fundera ut en jävligt bra hämnd, vänta du bara pojke!
Snart ska jag hoppa ner i min varma säng och se en film eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0