If I have you

Igår så mötte jag upp Sandra när hon kom hem från kramfors, =) Var hos henne några timmar och busade lite... Sandra klippte sidecut, sjukt jävla läckert blev det. Sedan så tog jag med mig Fredrik och gick hem till mig. Blev att vi har sett två filmer och somnade inte fören 6 imorse, ni kan ju gissa när vi klev upp imorse... mm "imorse" klockan 14 ^^ haha. inte okej.


 

vi såg först typ halva filmen, sedan tyckte ja den var så äcklig så vi bytte, sedan satt vi på denhär igen, och usch. äcklig var den verkligen! sen att man hade en mupp bredvid sig som hela tiden försökte skrämma mig mer hjälpte inte.




Sjukt dålig faktiskt, bara massa bröst & blod.
Fredrik var ju inte direkt ledsen för alla bröst han fick se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0