Give it to me baby

fyfan :P jag är fan alkis eller något. Var så sjukt opeppad igår. allt gick verkligen åt helvete. Men efter några cider så var jag på topp. Kvällen vart awsome, :) hade riktigt roligt folk här igår. korsta, ljusta, bosvedjan, söråker.. yeeeee vi blandades och blev sånt satans skönt gäng :P




Det krossades glas, det spilldes öl, vin & cider. Det var katastrof på slutet, whatafuck happend? jag kom iallafall ner på stan.. resten är hemlighetsstämplat. Robin ringde imorse klockan 10 så jag vaknade, blev inte alls pinsam stämining, fan vad jag hatar när alkoholen har åkt ur kroppen. haha :p skamsen tjej. mmyes...



Träffade på lillrobin påvägen hem. Han var jätteemo och jättesöt. " jag såg en trubbig stock ligga i vattnet, jag tänkte om jag skulle hoppa på den och ta mitt liv " hahahahaha så söt, jag har fortfarande den bilden i huvudet. fortsatt min resa hem, hann inte vara hemma länge innan robin & erik kom hit vid 11, :P


( titta :D jag fick tillochmed hångla, herreguuuuud :P )

så dom har varit jätte gulliga och varit sällskap hos mig tills typ för en stund sen. Herregud vilka galningar detdär är. herregud vilka historier jag fått lyssna på, herregud vad robin skulle tvinga mig att kramas. HERREGUD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0