I never would trust you

Världens bästa födelsedag? Hell yes. =) Började med att jag satt helt alone typ hela dan, sedan så runt 6-7 tiden fick jag dö tråkigt. Robin kom med en utmärkt ideé om att vi skulle dra ut, oh yes. Im on! och så blev det. =) Tog med mig ilska och hämtade upp honom, när vi kom tillbaka var sabina & hennes två vänner här, så vi satt här och förfestade, =)



Alkohol mm yes, lite kortspel & asnice sällskap. Även pettson och hans lilla liga kom förbi en stund. Sedan åkte vi ner på memento och hade en awsome kväll :D sjukt lyckad kväll var det. Och älskade robin gick upp på scenen och sjungde " ja må hon leva " för mig, :D IIIIIIIH tack. (film finns på fb)



När jag kom hem fick jag tråkigt och LURADE hit världens mysigaste,
helt sjukt mysig människa. damn.. helt sickt, ;D men jaaa.
nämnde jag att han är äckligt snygg också? 
och att jag bara är en kort, hårig dvärg? :-)



Justja, jag ramlade ju såklart också, HAHAHAHAHAA. seriöst. varför?
tur jag hade sabina med mig, hahahaha XD
tack allihopa för att ni gjorde min födelsedag helt bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0