I slept with someone in FOB

Haha shit vad mimmi är skön, XD fast endå lite halvt störd. Lilla Robin kom förbi en stund igår, jag försökte jobba matte men det gick åt helvete bara. Så istället umgicks jag med robin & mimi. :) Dom var väll mest lite halvdumma båda två. Sen mimmi, den tjejen måste lära sig att vara TYST!! apunge XD ..


Vet ni vad mimmi gjorde igår? jag satt vid datorn, så satt jag med ryggen mot mimmi, så hör jag massa dunsar, så jag bara : men vadfan? så kollar jag, då står mimmi i min säng i bara trosor och hoppar!! hahahahahaa, jag höll på avlida, störd liten flicka detdär :D jag bara : men förhelvete mimmi, sluta hoppa och klä på dig!!!!



Vaknade imorse och då hade mimmi vaknat och varit ute med ilska och allting, tack mimi <3 det är så en riktig bästa vän jobbar, ;) hahahaha. Så mimmi har åkt till skolan nu, jag har missat min så jag ska hoppa in i duschen och åka ut till birsta och lämna in min telefon. Sedan blir det fetplugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0