I wish I was dead

Kvällen igår var helt jävla underbar, :D vi var hemma hos mig och ja det blev ett sjukt jävla drag och det var galet med folk här. :P helt awsome. vaknade upp med ångest för EN SAK!! en sak jag kunde ha undvikit, förresten så vaknade jag upp bredvid världens bästa mimmi, :D

så igår, TACK alla som gjorde min kväll bäst!

ni kunde ha städat upp efter er,
inte stoppat i min kapsylöppare i en ö
& absolut låtit bli att förstöra mina 2 balsam. =) men det var det värt..















Kommentarer
Postat av: fidel snasko

Härligt WT-kalas

2010-09-09 @ 08:19:24
Postat av: Mattias

Haha de va helt sjukt :) men vad vare du fick ångest för då? =D haha

2010-09-09 @ 12:27:33
URL: http://amatorfotare.blogg.se/
Postat av: Isabella

haha, jadu :P vad hade jag inte ångest för egentligen. fullast = dummast !

2010-09-09 @ 21:23:02
URL: http://isabellauhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0