It's only just a crush

Ska vi dra ett kärleks inlägg?
nu när jag endå är så deppig och vill gå och dränka mig i badrummet.


Fick kanske världens sötaste sms utav lisa för en stund sedan:

‎" Lillgumman, första gången jag träffade dig efter ett bra tag var på stan, minns att du halvlåg på marken och skulle in på allstar. försöka iallafall! Du är en underbart gullig tjej med glimten i ögat, Man får aldrig nog av dig. Du lyser upp det mörkaste rummet. Jag är så lycklig att du finns, att du är min vän. Du är... en underbar vän med båda fötterna på jorden och ett hjärta av guld "



what else händer i mitt deppliv då?

Har haft sjukt mysiga kvällar & nätter med en sjukt underbar kille som jag vill låsa in i källaren och inte släppa ut. (jag vet, med tanke på mitt "rykte" borde jag inte säga så) men det vill jag iallafall. Dock så har jag nog sabbat allt innan jag ens hunnit låsa in han. :-P


Nu ska jag snart ta min jobbiga hals och gå & sova, är galet trött.
imorgon ska jag ner på stan och fixa alkohol och massa shit. =)
party all nigth long baby. it's so on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0